Keresés ebben a blogban

2014. április 26., szombat

Könyvfesztiválon jártam:)


Harmadik alkalommal jártam kint a Nemzetközi könyvfesztiválon, és idén is annyira élveztem mint tavaly!!!
Sajnos mostanában valahogy soha nem úgy jönnek össze a dolgok mit terveztem, így a moly talit lekéstem:( Pedig jó pár molyocskával szerettem volna személyesen is találkozni. De sebaj, lesz itt még Könyvhét is:D

Volt egy rukkolásom is, amit a Könyvfeszten bonyolítottam le, így az első utam a happoló felé vezetett!

Délelőtt fél-12 fele érhettem ki, akkor még sajnos csöpörgött az eső, így meglepően kevesen voltak.

11-től On Sai dedikált a Könyvmolyképző standjánál, ahová mindenképpen oda szerettem volna érni. De 3/4 12-től pedig Főnix Könyvműhely csoportos rendelés átvétel ideje volt.... Gondolkodóba is estem, most hová rohanjak??? Gyorsan oda vágtattam a dedikálásra, ahol még mindig eléggé hosszú sor volt és már 3/4 11... hmmm át kéne rohannom a másik standra... Szerencsére anyukám volt olyan drága és beállt a sorba helyettem, így el tudtam szaladni a Főnix elé. Nézem a térképet nagyban, hol is lehet a kiadó standja??? Igazán csak annyit lett volna a dolgom, hogy felnézek, mert szinte szemben volt a két stand:D Így nem kellet messze mennem, átrohantam a túl oldalra. Ott jó pár molyocskával találkoztam, mivel elhúzta a Főnix a mézes madzagot előttünk a Könyvfesztivál előtt. Volt egy olyan akciójuk hogy ha  4 db könyvet rendelsz akkor 1000 Ft db-ja. Ennek ki tud ellen állni??? Szerencsére moly-on gyorsan találtam vásárló társakat, hogy megkapjuk a kedvezményt! 

Imádom a könyvjelzőket!!! Főleg, ha az adott könyvhöz saját könyves könyvjelző is van, ezért rögtön le is csaptam a vásárolt könyvek könyvjelzőire! De miért is ez a két könyv??? Az álmatlanságról már más bloggereknél láttam értékelést, ami meghozta a kedvem a könyvhöz. A karmok pedig úgy került a ,,kosaramba", hogy elolvastam a fülszöveget... érdekes..., goodreadsen is nagyon vegyes értékeléseket találtam a könyvről, ami nem nyugtatott meg arról, hogy nekem ez a könyv tetszeni fog. De hát cicás!!! Egy macska mániásnak pedig túlon túl csábító a fülszöveg:) Majd meglátjuk milyen lesz.
Amit ki szeretnék emelni, hogy kaptuk pici csomagocskát, (amit a könyvek fölött látsz). Nézegettük, hogy mi is lehet ez... zsákba macska?? borító képpel??? Egy tea volt benne, megmondom az őszintét nálam nagyon nyerő volt. Pici apróság, nem nagy dolog, de ötletes!!! és még is apró ajándék, így nálam a kiadó sok plusz pontot kapott:D

Nem pletyizhettem sokat, vissza kellet rohannom a dedikálásra (5 lépés:D), de már 12 volt:S féltem, hogy én már nem jutok sorra. On Sai nagyon kedves volt, én fél 1 fele kerültem sorra, sőt még utána is mondta, hogy pár perc türelmet kér akik nem jutottak sorra, de dedikálni fogja az övékét is! Nagyon szimpatikus volt számomra, mindenkivel beszélgetett egy kicsit erről egy kicsit arról. A könyvhöz még nem volt szerencsém, melyet ajándékba kaptam, de egy dedikálás mindig meghozza jobban az ember kedvét:D
Sorry a kép nem lett jó:S pedig csináltam többet is, de hát sajnos  a telcsim nem csinál túl jó minőségű képeket:(

Eztán nem mentem én messzire, gyorsan beálltam a Könyvmolyképző sorjába, pontosabban beállítottam anyukámat, hogy én addig tudjak nézelődni. Annyira vicces volt, de jó is, egy férfi kezébe pakolgatta a 15-17 év körüli lánya a könyveket, nagyon szép kis stóc volt (én is el fogadtam volna:D), apuci csak tűrt, a lánya csak pakolt... valahogy apucival egymásra néztük,... egymásra mosolyogtunk és az a tipikus apás arckifejezést láttam, mint én az apukámén amikor elrángatom vásárolni, hogy jaj de unom én ezt, de hát a gyerekért mindent:D Nem vagyok szülő, de úgy gondolom szívesebben vesznek a gyereknek könyvet, mint mondjuk videó játékot. Idén sajnos nagyon szűkös volt a keret, így csak két könyvet vettem:
Miért is ez a kettő? Mert erre a két könyvre nagyon nagyon nagyon hosszú ideje várok!!!!

Ahogy a napocska is kezdett előtűnni úgy a tömeg is elkezdett szivárogni...

A Delta Vison-nál picit tovább időztem mert Robert Jordan sorozatának utolsó kötete is megjelent végre kis hazánkban!! Így neki kezdhetek az egész fantasy sorozatnak előlről, a kérdés csak az, hogy mikor??? Megtapiztam, megcsodáltam a kiadványaikat. A kiadó munkatársától olyan ,,marketing" szöveget kaptam, hogy nekem a Ködszerzetett el kell olvasnom, hogy már tényleg úgy éreztem, oké oké akarom én csak mikor??? túl hosszú az a listám:D Mindegy, egy jót beszélgettünk a fantasy sorozatokról!

Lelkesen végig néztünk minden standot, majd jó fáradtan elindultunk haza:)

1 megjegyzés:

  1. Ó, nem sokkal kerülhettük el egymást, én is On Sai-Főnix kombóval kezdtem. :) Hallod azon röhögök még, hogy szerintem nekünk totál ugyanolyan kanapénk vagy kanapészövetünk van :D nézd majd meg az én beszámolómban a képeket... :D :D

    VálaszTörlés